.- 12 oktober

nu så är man hemma. (sen klockan nio)
men jag har sett svenska hollywood fruar,
och nu roast på bernst.
jag verkligen älskar det programmet.
mums på magnus! :*
(han är min framtida kärlek)

haha, ikväll har jag och Jenkan vart på ljusparty.
vi raggade lite och jag körde så himla förstigtigt.
så det är bara ljug i hennes blogg.
jag kör alltid lagligt och jag kna alla regler!
så nu har jag svarat på det ;)


lucifer har bea-sås på nosen!
jävla sötkisse där ;>
muha! =^.^=
dock så slickade tess av honom sen, det var så himla sött.
haha, jag filmade det, men jag vet inte hur man lägger ut filmer här i bloggen (A)

nåja, jag ser på vänner nu, och surrar med jenkan på msn.
hon är en himla pupp-slyna.
(enligt peter också, eftersom han kallade henne det senast idag)
muha! (im so evil)

åååh, magnus <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0