.- 12 oktober

nu så är man klart och färdig så att jag kna åka till stan om en timma.
så himla mys! ;>
jag tror att jag börjar bli på lite damp humör ..
hmm, det är inge bra. jag kommer säkert att skratta så jag kissar på mig. (a)

jag är så jävla snygg idag ^^
detta är face/hair look idag. ;D
jag tog en massa bilder, men det var ingen som vart lika snygg som denna.
muha!

detta är också en ganska så bra bild ^^
muha.

snart bär det av till stan.
det blir mys. vi ska på donken också.
så jävla gott. och inte blir det driven heller.
det pallar jag nog inte med marucs bil xD
haha!

PUSSEY!
swetiie

Kommentarer
Postat av: Anonym

Fina bilder, och jätte fin frisyr!! MEn skulle du inte kunna ta en bild med en "normal" min?? Så man får se ett leende istället för en puta-med-munnen pose?? :):)

2009-10-12 @ 17:04:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0