.- 12 oktober

svar till Jenkaan:
klart jag bjuden på den, jag ar ju på den andra också. kanske ska lägga upp den också ;)
hahaha, jag är alltid på skratt humör, och jag lovar dig att du kommer
att skratta då du ska åka bil med mig ;b
haha!


detta är killen som alla tydligen vill prata om just nu.
det är ju helt otroligt.
så snygg är han inte.
dock så in i helvets rolig! ;>
"jag ska knulla en röv!"

nåja, det är inte lätt allså.
jag måste snart klirra frilla, hänga min tvätt,
och sminka mig. det är ett tvång snart.
haha!

PUSSEY!
swetiie.

Kommentarer
Postat av: Jenkan

Den andra ger du fan i att lägga upp sådet så.



;) snygg muuuuuuuuuuuuums!

2009-10-12 @ 16:44:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0