.- 12 oktober


Jenkies snygga tato! :>
jag tänkte att jag tar denna bild till det jag ska berätta nu ..

jag har bestämt mig vad jag ska göra med mitt liv.
jag ska börja plugga på komvux nu och sen ska jag göra högskoleprovet i vår.
sen ska jag söka in på Hair & Make up artist i stockholm.
så jävla fett nice !
jag vill verkligen jobba med det, och jag tror att jag har en chans att ta mig in också ;)

det är mina framtids planer.
jag ska kolla vad jag måste läs upp för betyg/lägga till för betyg.
sen ska jag ringa komvux i begsjö imorgon och klirra det.
och förhoppningsvis börja redan då! :D
+ att jag ska jobba lite i min sambos företag. 1 dag i veckan.
(till att börja med.)

så jag kommer nog att klara detta.
det ser bara ljust ut just nu.

+ att jag och jeenkan kommer nog att få oss ett skratt och ett annat
innan denna kväll är slut. vi ska nämligen ringa peter
för lite närmare instruktioner och detaljer ang. PDOL-skandalen! :D

PUSSEY!
swetiie

Kommentarer
Postat av: Jenkan

Vafan då :P men du får bjuda på min tatuering då, gör det bara :P



Jag komemr dö av skratt, jag är på så jävla skratthumör idag redan.

2009-10-12 @ 15:36:31
Postat av: Michaela { Foto & Webbdesign

Det är bra att du har framtidsplaner Hilda :)

2009-10-12 @ 16:00:48
URL: http://soeticz.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0