.- 12 oktober

igår så prövade jag en helt ny frilla för min frisyr.
jag tyckte att det var himla kul.
+ att den vart sjukt jävla snygg!

det vart lugg + håret rakt ner på sidorna men med lite bus.
hihihi. jag fick inte någon jätte bra blid.
men ändå :)

en lite bättre bild fast typ en lite dampig.
haha, men jag har sjukt vita tänder ^^
(fast jag röker Jenkan!)
man får ine gula tänder, bara man sköder dem med tandis! :D

muha!
en bild på tess då hon var i sitt esse ;)

hon gräver/bäddar i soffan och det är fett jävla jobbigt.
men hon hade i alla fall fett kul.
och det var ju roligt i alla fall ^^
hon hade skumgummi ändå in i örat! ;b
hahahaha! ;>

PUSSEY!
swetiie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0