.- 12 oktober

idag så ska jag på ljus party med Jenkie! ;D
(hildie & jenkie-monkie)
muha! det kommer att bli fett skönt.
det ska bli himla roligt också att träffa lite nytt folk.
och få göra nått!

Hihi, mums. jag tror inte att jag ska handla nått.
men man vet ju aldrig.
man kanske får nått bra pris.
men dock så ska jag nog boka ett möte/party hemma hos mig!
jag vill verkligen ha ett eget!

nåja, jag har klätt på mig och jag ska nsart tvätta fejjan,
sen ska jag sminka mig och fixa frillan.
jag ska åka så jag är i stan klockan 6.
antingen m. buss, eller med bilen.
så ska jag och jenkie surra bort 1 minut eller 50 :)
sen är dt ju som sagt party hos lina.
(jag vet inte vem det är. men trevligt ändå!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0