.- 10 oktober

nu har jag klirrat mig en snygg design.
och jag vart så jävla nöjd med den också.
det är ju helt sjukt.
(jag har gjort den helt själv!)

marcus ligger och sover sen halv elva,
jag kollade vem som åkte ut ur idol,
sen har jag sittit med denna, det har tagit över en timma!
huga, men tiden går så jävla fort ändå så.
man hinner ju inte vara med typ ;)

(gammal bild)
jag har inte ätit nått gotta idag heller!
+-poäng på mig allså!
jag som verkligen är en godisråtta! :D

imorgon kommer en massa inlägg, med outfits,
och bilder sen igår. ^^
Pupp-jenkan är och super idag också.
hon är helr såld, men jag säger inte på vad.
snygg unge där! :>

PUSSEY!
swetiie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0