.- 10 oktober


just nu så sitter jag och kollar på "skuva den som beckham"
den filmen är så himla bra, dock är killen i filmen så jävla bra.
och sjukt jävla snygg.
<'3-BIGTIME!

nåja, beagumman har varit här en stund nu ikväll.
det var himla trevligt och alldeles för länge sen.
det var mindre kul.
men vi hade mycket att surra igen.
och på sånt här humör var vi:

men det var riktigt kul!
jag längtar redan till nästa gång!

nu är det paus i filmen, det är inte roligt.
men den kanske börjar om nu? ..
-nej inte det.

sen efter filmen ska jag verkligen göra lite chokladgodis.
mums, jag skulle göra det igår, idag men det blir nu ikväll.
marcus är hos sin kompis.
och jag vet inte när han kommer hem..
men det gör inget!
jag eldar som en gnu!

PUSSEY!
swetiie

Kommentarer
Postat av: beatrice

haha, jag är ett mongobarn xD kvällen var efterlängtad! :) <3

2009-10-11 @ 00:25:26
URL: http://beatricenordin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0