.- 10 oktober


okej, detta är inte vad jag ska mysa med ikväll.
jag ska mysa med popcorn + dipp.
men jag hade ingen bra bild på det ^^

sen ikväll ska jag klirra en snygg design åt Jenkan också.
jag ska bara vänta tills marcus har åkt.
det är bara på hans dator det finns ps.
och ja, det behövs ju om jag ska göra en header. ^^
(speciellt åt jenkan)
MUHAHAHAHA! (där var jag väldigt dum!)
but, hey! that's the new me. :*

nåja, jag har surrat lite m. peter också.
men han skulle ringa sen.
angelica sov då jag ringde henne typ.
jag som är lite surrsjuk! ;)
jag har inte fått nått mail än om spotify.
det suger.

nåja, det är inte lätt då det är svårt.
men det är skönt då det går. ;)

PUSSEY!
swetiie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0