.- 10 oktober


jag vill ha en hel vägg hemma med en massa ramar där det ska hänga snygga tidningsomslag.
typ elle, vogue, och en massa annat. det är så jäval snyggt skulle jag tro.
mums, jag skulle nog ha det i tvrummet.
måste bara inskaffa mig en massa pengar först.

jag har precis försökt att installera spotify, och det är gratis.
men det suger ändå >-<
jag har lämnat min mail, men får fan aldrig
mitt användarnamn/lösen.
det suger. jag vill ha det nu så jag kan börja att använda det!

nåja, till veckan någon dag så får jag ett nytt nummer.
ni får fråga om ni vill ha det.
jag kan skriva ut en liten del av det.
men det kommer att vara skyddat precis som det jag har ju är.
07*- **66**8 ;>
men vill ni ha det så skriv det till min på mitt vanliga nummer nu då :)
det är ett halebop, och det fungerar precis som vanligt.
(bara mer abonemang, -för mig)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0