.- 10 oktober


Hahaha, marcus katt tar upp hela min nya hundsäng som jag köpt! :D
haha, det såg värsta roligt ut, tess var tvungen att ligga
med hunudet på hans röv!
MYYYS!

ikväll ska min mamma på "rock"-fest.
det är roligt för henne att hon hittar på nått att göra
hon måste ju unna sig själv lite saker också
och inte bara kasta sina pengar på oss (mig&Joel)
haha!

marcus ska iväg till sundsvall till anders.
men eva jobbar ju, och jag tycler att då kan grabbarna få vara med varandra lite
själva. jag gillar inte deras saker (intressen) samt att jag
gillar säkert inte filmerna som dom giller heller.
jag ska nog läsa twilight och se på körslaget.
värsta tönten. men aja! ;b

nu tycker jag så här att fanny ska snart komma hit till mig.
dock så kommer jag (& PUPPJENKAN?) hem till ä-byn snart.
och det är den 29 okt. och så åker vi hem 1 nov. :>
mys. det är halloween fest.
och jag ska lätt hem på den. ^^

PUSSEY!
swetiie

Kommentarer
Postat av: Hanna.

Vilken söt header du har nu (:

2009-10-10 @ 14:59:38
URL: http://hannakristinejervstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0