- 10 oktober


ingen kan nog vara gladare än jag att hon äntligen åkte ut.
jag fattar verkligen inte vad folket såg i henne.
visst, hon kan sjunga, men inget annat.
hon ser ut att vara typ 30 och är 25? >.<
Pinsamt.

och för att inte prata om hennes jävla frilla?
det är ju tyo det fulaste som finns då
håret bara hänger hit och dit.
(rakt ner)
varför inte klippa henne i en cool kort frilla,
samt byta hennes jävla klädstil.
jag skulle fan skämmas.

jag fattar inte att folk har nått emot camilla,

visst  hon är jävligt sprallig och hon förtörde "hallelujah"
men hon kan då fan sjunga, samt att hon är gullig.
och hon är på bra humör och man blir glad.
hon ser inte ut som satan i håret eller kläderna heller!
+poäng från mig!

Kommentarer
Postat av: sara

haha, mamma sa igår att man kan ju för fan inte se hur gammal hon är!! :D typ allt mellan 20 och 35..



haha.. :D Hör av dig när du kommer hem! :D

2009-10-11 @ 01:20:04
URL: http://kangraot.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0