.- 1 oktober

igår var jag med denna snygga och underbara babe!:*

vi kollade på olika bloggar på datan,
sen så kollade vi på den efterlängtade premiären av grey's!
det är fett bra, dock hade jag nog hoppats på ett dubbelavsnitt.
men så var ju inte fallet.

nåja, jag ligger i telefon kö just nu.
och det suger. jag hoppas att det snart blir min tur.
men vet. i hudik säger de ju inte vilken plats i kön man har ;o
och det är lite frustrerande.

+ att jag har pratat med min mamma nu.
hon skulle kanske snart komma på besök, och om ni förstår
hur himla glad jag vart av att höra det.
samt att i december (då det händer nått spec)
så ska jag åka till sthlm. och det ska också bli himla nice.
älskling skulle kolla han också om han kunde följa! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0