.- 1 oktober

ååh, kan ingen jävel bara döda mig? (a)
jag har sån jävla mens verk och en hemskt humör.
det suger, och jag vill aldrig ha den här skiten.
hatar!

+ att detta förklarar mitt svängiga humör,
som jag haft de senaste dagarna ..
från glad, till arg till rasande. för att sedan bli ledsen.
huga.
döda mig!

SMÄRTA SMÄRTA SMÄRTA.
dead, hate and pain.
(minnen)

nåja, ikväll/eftermiddagen har vi varit till ilsbo.
det vcar trevligt, vi träffade ( hälsade på)
denns snygga unga dam. ^^

(min svägerska (?) hon är sötast i alla fall)
nåja, sen åkte vi hem, jag åkte på ica, handlade mjölk.
sen hem, kollade gossip, sen lagade vi mat.
hemma pizza vart det idag! MUMS! =^-^=

nåja, nu ska jag sura ett tag till
kolla på greys, vänta på att mamma ringer så att jag får
mitt recept, sen ska jag baka!
och en himla massa ska ni veta!
sen ska jag sura och äta mig tjock!

PUSSEY!
swetiie


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0