.- 1 oktober

ååh. snart är det verkligen jul.
jag håller på att längta ihjäl mig!
jag vill sätta upp alla mina julgardiner,
allt julpynt, tända jul-doft-ljus (äppel&kanel) från ikea.
jag vill köpa en massa julklappar.

ååh, tänk vad detta år har gått så himla fort.
det är ju helt sjukt.
under detta år har ju hur mycket som helst hänt också!
- klarade körkort
- klarade slutbetyg
- fick jobb i sommar
- fyllde 19
- 2 års dagen m. marcus
- fick kattungar
- 1 år m. tess
- studenten
- björn rosenström
- fick en laptop
- 1 år sen farfar dog (rip)
- fått en tremenning
- kusin barn x2
- Aaron 1 år
- bytt diskmaskin
- PDOL-helgen
- skaffade facebook
- sett massa nya filmer
- besatt av twilight
- börja att äta fetaost
- umgås med Hannah igen :* (BIGLOVE)
- varit på visit hemma hos familjen i 3 v
- tappat några "vänner"
- hittat nya vänner
- sålt min systemkamera
- köpt en ny kamera
- varit på ikea ett x-antal gånger
och en jävla massa mer saker.
det är ju verkligen lite skrämmande hur man kan hinna med så
himla mycket på bara 10 månader.
men ändå så är det så himla mycket mer än det som står med här.

nu har jag ringt en vet. i bredand.
och jag skulle ringa upp honom om 30 min, så då kan vi boka en tid
för lilla mysiga (inte det minsta) lucifer.
haha!
det ska bli himla skönt.
jag har startat en tvätt också..

på lördag blir det birsta och ikea medans marcus skriver sin tenta! :>

PUSSEY!
swetiie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0