.- 30 november

 25 FÅGOR OM DIG SJÄLV
Röker du? Ja, tyvär.
snusar du? ohno! det är vidrigt!
Skolkar du? går inte skola, student,.
Gör du frukosten själv? ja, då jag väl äter frulle!
Har du suttit i rätten? jomenvisst, lyssnat bara.
Har du slagit ner någon? inte slagit ner kanske, men slagit, ja.
Har du pussat någon av samma kön? pussat ja, men inte kysst.
Har du varit på strippklubb? ohno.
Vad gör du när du blöder näsblod? jag tar ett papper.
När grät du senast? ihelgen till en film (honey).
Vem kan du prata om allt med? Peter, och beagumman.
Har du solglasögon? någonstans men vet inte vars.
Vem pussade du senast? marcus.
Vem kramade du senast? jenkan.
Vad är din högsta önskan just nu? att jag skulle få igenom min önskning som jag mailade om ..
Vad heter den hårspray du använder? bead head (som alla mina andra hårprodukter).
Vem gillar du? familia, vännerna!
Vilken färg har du på tröjan du har på dig? mörkblå (färga-håret-tröjan).
Har du string på dig just nu? nej, faktiskt inte!
Känner du någon som heter Niklas? Ja, och inte bara en.
Har du bärbar data? jo, fick en av mami och papi. underbart.
Är du blyg? noway.
Vad tänker du på just nu? "om man skulle sätta färgen i håret."

VAD FÖREDRAR DU PÅ DET MOTSATTA KÖNET ?
Mage,ben eller armar? magen (om man måste välja, men insidan mest.
Bruna,blå eller gröna ögon? det beror helt på, men blå tror jag.
Långt eller kort hår? kort, men spretigt.
Charmig eller rolig? båda två?
Röker eller snusar?röker. (om man måste välja!)
Vad kollar du först in på det motsatta könet? skorna, sen kläderna.
Hur stor betydelse har kläderna? inte mycket, jag gillar mjukis-killar, men också de som kan klä sig.
Gillar du någon just nu från det motsatta könet? nej, inte det. (edward cullen är ett undantag!)
Gillar någon annan dig just nu? det vet jag inte, men man kna ju hoppas (a).

HAR DU

ANTINGEN ELLER

ÖVRIGT
Svär du för mycket?  Ja, dock så suger det.
Vilken låt lyssnar du på just nu? vet inte, men på mix megapol. 
Hur är vädret just nu? regningt.
Vart skulle du vilja åka? ikea? (måste få pengar först!)
Vill du ha barn? ja, men inte än på några år.
Isf vad skulle dom heta? lilly, liam, wilma, wiliam, milton. (jag vill inte ha så många, men några namn)

SENASTE SOM DU

 

Träffade? han i kassan på rättpris, annars hundarna. 
Pratade i telefon med? peter.
Sov tillsammans med? jenkan.
Kallt eller varmt? Varmt, och soligt.
Blått eller rött? rött, men varför vet jag inte.
Regn eller snö?  regn, jag tycker det är mysigt.
Ull eller bomull? bomull, skillnaden?
Rosor eller tusensköna?  rosor, mer romantik.
Vår eller höst? både och, höst= mys. vår=födelsedag.
Historia eller vetenskap? vetenskap.
Matte eller engelska? engelska.
Blivit kysst? hell yeah!
Stått på scen? jodå, då man var liten.
Varit med om en bilolycka? never ever! och vill inte heller.
Klättrat på berg? hundberget? haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0