.- 30 november

fy-satan vad duktig jag har varit idag!
- jag har klirrat kontraktet och skickat en kopia till b-sjö,
- jag har bokat en tandläkartid (imorgon kl. 14.45),
- jag har ringt bergsjö, och sagt att jag inte kommer dit (tandis)
- och sen har jag varit på blomsteraffärn och kikat!
de hade en massa fina saker där!

jag känner mig så himla hurtig och duktig!
allså en hurtig-bulle! det är verkligen jätte kul ju!
det är så himla skönt att kliva upp från morgonen och få saker gjorda!
allting som jag skulle göra idag är fixat.

sen ikväll ska jag fylla i ansökan i hudik,
sen imorgon ska jag ringa till b-sjö och fråga hur det går m.m.
så ja, jag har mina saker, men jag blir då fan bara lyckligare och lyckligare!
det är så sjukt underbart! :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0