.- 30 november

nu så har man klirrat kontraktet, och jag ska strax gå på afffärn och
posta det så det hinner komma fram tills på onsdag! :>
så de känns så himla bra, jag älskar då saker löser sig.
dock så hoppas jag fan att alla håller tummarna för mig.
(kan inte berätta vad än, men då jag får veta och då det är klart,
så kommer jag att berätta!)

nåja, nu så skriver jag sms med jocke och dennis.
eller det är med jocke jag skriver, men han är med dennis så
jag skriver med dem båda x)
haha, det är fett kul! :>

okej, jag älskar julen, och alla dofter där till.
ååh, mums!

och denna jul/nyår ska inte bli förstört, det ska bli det bästa ever.
och det är så himla underbart. jag och alla mina favvo-vänner! :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0