.- 3 november

godmorgon!
idag var klockan ställd på tio och jag vaknade redan klockan 8a. :)
haha, jag har ingte ams igen idag, och jag står fortfarande i kö
om att dom ska ringa upp mig.
så det blir förhoppningsvis innan jag åker på skolan.

för idag är dagen det .. jag ska börja skolan.
jag går mellan 1-4 ;> haha!
det är typ introduktion.
och det kommer nog att gå himla bra hoppas jag.

hihi. detta var en bild från i lördags.
försök att vara lika snygg som mig, ni lyckas aldrig. (a)
och tack jenny för att jag fick låna klänningen!

nåja, sen ikväll blir det middag (spagetti och köttfärssås)
och sen ska jag se andra avenyn, christine, vänner och DH! <3
lovely.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0