.- 29 november


linser till nyår? (sexigt)
ny foundation? (måste)
ny macara (måste)
ny klänning/kläder? (hoppas på pengar i jul)

-eh nejtack! min ekonomi tillåter inte det. bajs!

har kommit hem från jenkan, det var trevligt.
jag dampade bara lite, vi surrade, kollade på paradise hotel, drack varm glögg
(som förövrigt var fett gott!), kollade "hål iväggen", smokade, pratade med mamma,
pratade med peter. mys.


nåja, det är inte lätt, lite bilder från mig idag, det vart
en bild innan jag gick (jävlat precis!) och en på mina byxor! och så klart en pows! :>
och som vanligt är jag lika jävla snygg som alltid. ;)

imorgon fyller emil och emil år ^^
frattis på de snyggingarna! :*
PUSSPÅER!

nåja, ska kolla på film nu, sen ska jag slagga!
det kommer bli himla skönt nu efter denna motion's och damp dag!

PUSSEY!
swetiie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0