.- 29 november

nu så har ingela varit här och hämtat ljusen.
sen så har jag vart ute med hundarna, det var så himla mys!
dom var så himla duktiga. jag är en stolt matte! :*

ååh, jag har tre ganska så söta krukor (som jag inte ska ha blommor i)
men jag vet inte vad jag ska göra med dem, de är så tråkiga just nu.
ååh, jag hoppas bara på ett besut, ett beslut om mitt hem.
eller ett beslut så detta kan bli mitt hem. med mina saker.
dock så är jag jätte tacksam för allt jag fått låna, det är guldvärt!
men man vill ju ändå skaffa sig ett "nytt" liv med nya saker.
en ny början.

nej ni, nu ska jag ringa till beagumman, surra bort en minut eller två!
så som jag saknar henne! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0