.- 29 november


det visar sig att det ger nått då man motionerar!
wiho, det känns kul och det är ju himla trevligt.
im so fucking happy!

nu så är det där mailet som jag surrat om i veckan skickat också.
(dock inte idag, utan tidigare) men jag håller tummarna,
så att jag kan få nå egna möbler, och att jag hinner få dem
innan min mor och far reser bort! :>
(jag är så himla stolt över mina föräldrar, dom är bäst!)

nåja, på morgonen har jag surrat med mamma, mormor, peter och pappa ^^
det är mys, sen jag blev singel har telefonen gått varm,
men det är väl så gissar jag, kanske inte för alla men för mig i alla fall.
och det är jag så himla glad för!

nåja, imorgon är det "löning"=studiebidrag. jag ska rinag till skolan imorgon också.
sen ska jag ringa til soc, sen ska jag skriva hyreskontraktet också!
det är fan ett måste nu! ;> sen ska jag skicka brev också!
sen borde jag handla lite också. ^^
men jag har mat än så jag klarar mig!

Ras cricket - polisen slår.
- na na na ..

Kommentarer
Postat av: Anonym

Såklart man får plattare mage om man ligger ner

2009-11-29 @ 16:17:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0