.- 28 november

-"vissa människor inser inte vad de går miste om."
-"nej, inte förän dom står där helt ensam."
-"och då är det bara patetiskt."

(okej, jag älskar citat.)

det luktar mumma här hemma nu,
det luktar mango/mandarin, hockuspockus och vattemmelon ..
saliga dofter att blanda, man blir då så himla lugn i själen.
imorgon är det 1a advent.

jag har ingen adventsljusstake, men det skiter jag då fan i.
jag har ju julstjärnan uppe, och sen så har jag ju ljusstakarna! ;>

få se som faster kommer förbi i läggan imorgon.
det skulle vara kul både för henne och mig, eftersom jag har hennes ljus,
och kul med sällskap imorgon.

nåväl, jag ska slagga stra, måste ut med hundarna så dom får kissa,
sen blir det någon film, och sen blir det att vila mina blå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0