.- 25 november

nåja, idag så var man uppe med tuppen.
(och ärligt vet jag inte varför!)
och det var ganska skönt ändå.

nu så väntar jag på viktigt samtal, men ingen har ringt än.
eller jo, peter och jonte. men jag har lagt av dem,
efter som det andra samtalet är betydligt viktigare just nu ..

nåja, igår så vaknade jag klockan tolv,
och så ska jag på möte i hudik den 10/12 -o9 klocan 13!
ååh, det var då så himla underbart det!
(och att det kunde gå så fort, hmm. om det kunde göra det överallt?)

sen så fick jag ett sms att mina ljus hade kommit ..
till harmånger, så jag åkte med jenkan och hennes mami till stan,
sen så åkte jag med Hanna och Elin till harmånger,
och häåmtade ut ljusen. ^^

sen så kom johanna och hämtade mig och skjutsade hem mig.
och sen var hon kvar här ett tag och bara vara social.
sen så åkte hon hem, jenkan kom,
vi givck ut med hundarna, och sen gick vi till henne.
vi käkade kvällsfika, och sen DH!

sen gick jag hem, tände doftljus, och myste.
ut med hundarna kring 1 nångång, och sen sov jag!

(bilder kommer sen!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0