.- 25 november


en facelook från idag innan jag gick till jenkan i regnet.
dock så hade jag tur att det regnade i ryggen på mig,
för att vinden blåste åt det hållet, så jag var lika snygg då jag kom fram som innan jag gick.
vissa har tur med utsidan, andra mindre, men alla betyder vi lika mycket för det.  
men jag kan då säga att jag har fan tur, men självförtroendet också! :>

nu har hundarna varit ut och sen så har dom ätit upp maten som jag gav dem
i eftermiddag's, så nu är allting bara bulla!
ögonen börjar bli trötter så jag ska nog ta och lägga mig i ett hottie-bad med twilightboken (3an)
om jag klarar av att läsa den nu, jag bara grinar. haha.
edward är så himla underbar, ge mig sån kärlek?

"you're like my personal brand of heroin."


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0