.- 25 november

lite olika säker som jag ser fram emot! :

  • stockholm 11-13 december (träffa familia en sista gång innan resan!)
  • hem till norrbotten (20-22, någopn gång då)
  • träffa hannahälskling också! (fantastiskt!)
  • julafton (vet inte vars jag ska vara änsålänge)
  • Juldagen hemma hos mormor! (hela släkten samlad, mys!)
  • Mellandag's rea! :> (ett måste, handla nyår's outfit!)
  • träffa ronja! <3 (det kallas lycka, ren jävla lycka!)
  • träffa peterbby igen! saknat honom (han älskar mig!)
  • jenkan kommer upp (?)
  • Nyår med de bästa (förhoppningsvis) feeest.
  • julklappar (hoppas enbart på pengar + pressentkort på ikea!)
  • 9 januari (mamma, pappa & joel kommer hem! = massa saker till mig!)
  • hem till iggesund (11-17 -1o vet ej när än.)
  • ikearesa! (ett måste för att handla saker till läggan!)
  • familjen kommer ner! (vet ej när, men under vinter/våren i alla fall!)
  • 2o-årsdag! (finally!)
  • jenkans 2o-årsfest! :> (det kommer bli kalas! och jag ska fan bli bjuden!)
  • joel's 18års dag! (fett nice, och fest som satan!)
  • sommar! :> (varmt, mys och dricka!)

det händer säkert en himla massa som kommer att komma upp på planeringen
senare också, men detta är vad jag kan komma på nu.
och det ser väldigt lockande ut må jag då säga! :>


Kommentarer
Postat av: Hannah

Jag önskar verkligen att du kunde komma hem nu!

<3

2009-11-25 @ 17:03:02
URL: http://[email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0