.- 25 november

här kommer nå bilder från igår, på ljusen, och facelook ala Hilda! :>

ljusena som jag hämtade igår! (<3BIGTIME!)
- vita snöbär
- avge nektar
- kanel och lagerbär
- jordgubbsrabarber
- hockus pockus
- mango och mandarin

(just nu brinner avge nektar och vita snöbär här hemma, mums!)

åhå, det luktar så himla mumsigt här hemma nu, så jag ligger och myser i sängen,
men lady gaga, dead by april, britney spears, kick, kings of leon.
hundarna värmer mina fossingar och snarkar på.
de har precis fått mat, och ska strax få en prommis!


facelook från igår. jag är var ohyggligt jävla snygg!
(jag vet att jag irriterar vissa människor mer än andra med mitt självförtroende,
men bättre att ha ett än att sitta ensam och inte ha någonting alls. det är tråkigt)

och sen kan det ju inte vara så himla lätt att vara avundsjuk på en människa som
bara blir mer och mer bekväm med sig själv, och som bara blir mer och mer vacker
och självsäker heller, jag lider me de som sitter och är avundsjuka.
men gör nått åt det iställer för att kommentera anonymt.
det hjälper inte er det minsta. ;*

you want's my life, but dream on ..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0