.- 23 november

Jag är verkligen en händig.se!
jag satt i sängen och kom på att jag skulle klirrra en lampa
så jag kunde läsa till kvällen nu,
hämtade en lampa (från en som inte änvänds just nu!)
och stoppar i det i den lampa som jag skulla ha,
och vad händer?
- jo! hela jävla läggan vart svart!
(en säkring gick!)

jag ringer till pappa och han guidar mig vad jag ska ha,
klockan är tio i tio, och jag skringer ner på rättpris!
hittar säkringarna, och springer hem.
pappa i telefon och hjälper mig att byta rätt!
och nu är det ljust och fint i läggan igen!
tack till pappa som är bäst. (även mamma)
och jag är fan händig som satan!
jag behöver ingen jävla "macho-kille" för att leva!

nu är jag stolt som satan över mig själv!
och det har jag all rätt att vara! ;>

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0