.- 23 november

just nu är jag så in i helvetes jävla fan less på nordanstig.
jag vet inte vars jag ska ta vägen heller.
fy fan, jag har väntat och väntat sen den 12 november på ett besked.
och det skulle vara akut. nu är det den 23 november.
jag har inte fått besked än, och hur jag än gör så skulle det ändå bara bli fel.
jag blir så himla ledd och ledsen.

jag mår så jävla bra i alla andra "kategorier" i livet.
men just denna, med pengar och hjälp, räkningar och sånt.
jag vill inte att mina föräldrar ska betala allting.
jag vill inte be dem om pengar fast jag kanske skulle behöva det idag.
jag vill ha hjälp. jag mår dåligt av detta.
och inte bryr dom sig.

nej nej nej, jag var bara hemlös, och helt pank den 10 november,
och sen då har jag försökt att fixa detta.
men tydligen så vill dom inte, men jag ska lova er en sak,
händer det inget på onsdag, då lovar jag er att media kommer bli inblandad.
och det är på onsdagkväll.
det är så helvetes jävla sjukt. 

jag står på mig, även fast det är fuckat jobbigt just nu.
men jag vill tacka min mamma som stöttar mig och hjälper mig
igenom allt detta. du är underbar. tack för hjälpen! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0