.- 23 november

nu så har man duschat, vart ut med hundarna, och kollat tvättider!
jag sitter här med min mys-tröja :)
(som förövring är alldeles för stor! den har blivit så himla "slapp" på nått sätt :/)

men den är snygg ändå ^^

nåja, jag ska käka lite frulle-bulle snart,
sen ska jag nog höra av mig till jenkan,
skulle behöva låna deras damugare, hoppas att det går för sig!
för det ser hemskt ut här på golven nu.
det suger!

haha, och på tal om en sak.
den som brukade kommentera som "anonym",
tråkigt att jag såg igenom alla mina komentarer och
såg vem det var, iaf en av dem, för jag tror att det är två olika.
men den ena kan känna sig lite på kommen.
man kan inte vara "vän" ibland, coh sen föröska kommentera anonymt.
du vet IP-adressen syns ju vilket som.
och du undarar varför du inte får mitt nummer? .. (hmm?)
otippat.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0