.- 23 november

jag har fått lite frågor visa msn,
men även komentarer som jag inte visat.
frågan lyder:
Hur är egentligen du, som människa?

svar: 
jag är en glad och sprallig människa, jag älskar livet, och jag är en grymt bra vän.
jag är söt, och absolut aldrig blyg (vilket är bra ibland, men negativt också)
jag älskar sport och min hund. min familj betyder allt, samt mina vänner.
jag suger på att höra av mig, men det är inget illa menat.

jag gillar att festa loss, och hade min nästan roligaste fylla med jenkan i norr.
(27/10-01/11 -o9) sen så bor jag i iggesund nu. och jag trivs som fisken i vattnet.
jag är en riktig datanörd, och jag gillar att blogga och hänga på FB.
det värsta som jag vet är elaka människor (har varit med om det, ofta och förlänge),
spindlar, otrohet, lögner och falskhet.

jag är ganska så öppen med mitt liv, visst. jag har hemligheter som alla andra.
men mina vänner brukar säga att jag är som en öppen bok.
och det kan nog stämma.

jag är ett pratmonster och ger måna i min närhet skavsår i öronen,
men det får dom leva med, jag gillar att vara i centrum och är nog ofta det också.
(så som jag anser det) och det är nått som jag förr egentligen inte erkännde,
men fallet är ju så att jag tycker det är kul.

nåja, det var lite info om hur jag är och vad jag gillar. ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0