.- 22 november

Nu, så har man varit ute med hundarna.
sen så har man pratat emd både mamma & pappa :)
det var himla trevligt. och jag älskar dom, jävlat mest av allt.
-ni är bland det bästa som finns. <3

idag till middag blir'e spagetti och köttfärssås! ;>
det kommer nog att bli fett mums!
jag är nog lite hungrig (not)
men man måste äta, men det hjälper ju inte så mycket
då man har en mage som värker som att hela jävla
afganistan med bomer och allting lever där.

det känns som att man är så himla tjock då man är mensig.
magen är alldeles svullen och det suger
tur att man inte ska på fest på ett bra tag i alla fall.
för då skulle jag inte få på mig nå snyggt ;)

jag och jenkan satt och pratade om varför en tjej inte skulle
kunna få all jävla mens (för månaden) på en och samma gång?
varför är det inte så? fatta hur jävla skönt det skulle vara!
bara blöda ur all skit.
och so ifall det skulle göra ont som satan i typ 15 min,
det är ju lätt värt det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0