.- 22 november

igår så kom ju jenkan hit.
vi satt och surrade och hade det mys.
vi gick och handlade, jag lagade mat och så.
sen kom vi på att vi skulle baka.
så det gjorde vi!

smet är ju prio ett då man bakar ;)

och formar. ^^


sen så är det ju självklart resultatet! :>
och det vart chokladmuffins och dumlekakor!
och det vart fett gott.
(dock är ju dumlekakorna godast frysta!)

sen så var vi ut me dhundarna en sväng,
sen så satt vi bara och surrade skit.
och efter det så gik vi och la oss och kollade på
paradise hotel xl :>
haha, fast då såg jag att klockan var tre och då somnade jag! x)

sen så vaknade vi klockan tolv idag.
och nu så åkte jenny hem precis! ;>
jag ska strax klä på mig oxh he mig ut med hundarna! ;>

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0