.- 21 november

här är lite saker som jag tänker köpa på ikea! :>

Galger 7 :- (jag ska köpa 2 st förpackningar!)

korgar 49 :- (jag ska ha tre på hatthyllan!)

lampa 199:- (jag ska ha den i tv-rummet!)

skohylla 59:- (jag ska ha två!)

spegel 129:- (ska ha två brevid varandra i hallen!)



sängkläder 159:- (det är två alternativ, jag ska inte ha båda!)

tallrik 35/25:- (jag ska ha 4 st för 35:- och 4 st mindre för 25:-)

doftljus 29:- (jag ska ha några förpackningar så det räcker!)


detta är vad jag hittade på hemsidan,
och jag måste ha nå kök'shanddukar också, typ två.
men det kan ju inte kosta så himla mycket, kanske 50 :- :)
men detta är vad jag behöver nu.
sen så har jag en dröm om två st lackbyråer också.
men de får fan vänta, för jag klarar mig utan det! :D

men sammanlagt blir detta:
1309 :-
(men då så är jag inte säker på att jag behöver två skohyllor,
och om jag behöver korgarna heller, för jag har två nu kom jag på.
så det blir ju lite billigare då, typ: 1103 :-.)
+ att det kanske finns billiga tallrikar som man kan hitta på fyndavdelningen.
eller typ ett pack med stora tallrikar, mindre och djupa.
dom brukar vara billigare! :D

men detta är i alla fall det jag vill ha, eller måste/ska!
-lampan, sängkläderna, ljusen, spegeln, skohyllan, kökshanddukar, galger! :>

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0