.- 2 november

tisdag:
min kusin fanny och jag var bara hemma, vi bakade och slappade. sen kom jenkan, och det vart gensat lite mer drag, vi kollade på DH och gick och la oss väldigt tidigt, det var skönt.


onsdag:
klockan ringde kvart över 5 på morgonen, och då var det bara att hoppa upp ur den varma sängen och klä på sig, packa det sista, och göra sig snygg, sen gick vi till bussen som går till sundsvall. vi åkte dit upp, och sen så fick vi vänta i ca. 20 min så kom bussen som skulle ta oss upp över landet i 7.5 timmar.
vi åkte en massa, det vart surr, bitningar, skratt, kiss, bajs, röka, läsa twilight (jenny, du har inte glömt den,
jag har den här hemma) väl framme i piteå så gick fanny hem, men det var kul att hon kom! :)
och Dennis, Hento och jimmy kom till vår räddning, vi åkte på max (driven*) och käkade var sitt maxmål, och jag kan lova att det knullade sig i munnen!

vi åkte hem till ä-byn och där så hälsade vi på mamma, som var mitt uppe i en städning ;) varför säger jag inte, men det var himla kul. haha! sen klädde vi på oss, drog ner på byn (med mamma i släp/chaförtåg) och visade jenkan allt som finns på byn, tex äby-hus, polar, mammas jobb, skolan, matställen, affärer,
ishall, bad, bio, bowling m.m. sen åkte vi till hannah och hälsade på henne och jens och den sötaste av de alla:
.. FOLKE FOLKRACE! han var så jävla vacker och söt! (tant hilda är jag det!)

sen åkte vi hem och kollade på grey's och sedan sov vi!


torsdag:
vi klev upp kring halv elva tror jag klockan var, vi gjorde oss snygga, käkade frullebulle och sen så gick vi ut med mammas hund morris. sen så kom mamma hem vid halv två och hämtade oss så bar det av till luleå.
det var himla kul att träffa stina igen, och ja hon hade det verkligen snyggt i läggan, samt att man fick träffa hennes kisse (som förövringt var helvetes söt!) och hennes sambo som var lika trevlig som henne!

vi satt där och surrade ett bra tag, sen så åkte vi ut på storheden, det vart willys och sen vart det max. mums.
sen så åkte vi ner på byn, ringde hannah och så träffade vi henne! jag handlade bara 2 saker, och det var nagelack, ett knallgult och ett svart. hihi.

sen så följde hannah och folke med oss hem och där satt vi bara och surrade :) jag skulle träffa jonte så jag går ut på gården och där är inte bara hanm utan hento, dennis, olle och jimmy också. haha. dom skulle starta en ungdomsgård där, efter som det alltid är så himla mycket folk hemma hos mamma då jag är hemma. ;) hahaha!
sen så surrade vi lite där ute, lindade in mammas bil med polistejp, och sen så åkte jonte hem, och jag och de andra killarna gick in och var sociala, vi drack kaffe och så. (inte jag, jenny och hannah då!)
sen åkte hannah och pojkarna hem och vi kollade lite på tv, sen så sov vi.


Fredag:
vi klev upp vid elva, och då så ringde jag hannah på en gång, vi var tvungen att ha skjuts ner på byn för att jenkan var tvungen på baken och de stängde klockan ett och då skulle vi inte hunnit och snälla underbara Hannah kom som en ängel.
vi åkte ner på byn, hälsade på mamma och sen tog vi bilen och raggade runt lite. vi hämtade upp mamma efter någon timma och sen åkte vi och fikade hos min moster på cafe storgatan, det var himla trevligt.
vi träffade malin också (jackssons'syrra) sen åkte vi hem, vi gjorde oss snygga som satan, och sen så började vi att pimpla lite vin. ;) vi käkade spagetti och köttfärssås och det var gott som satan!
sen gick vi över till dennis och pojkarna och började att dricka ;) haha!
(vi skulle supa per under bordet, om det så var det sista vi gjorde)
det var en massa folk där ett tag, tänkte skriva ner de jag minns:
jenny, mamma, pappa, per, dennis, hento, jocke, olle, gronne, kalle, malin, sofia, albin, linnea, carro
johanna, jonte, welin, carro
. säkert någon mer också, men jag minns inte.

vi satt där och det kom mer och mer folk, jag har inte så himla mycket komentarer om denna kväll annat än att den var fett jävla rolig. det gick åt 3 liter vin, och 3 helrör med  sprit och vi söp honom under bordet. och det var nog om den kvällen.
(det som händer i älvsbyn, stannar i älvsbyn ..)Lördag:
vi vaknade upp och mådde kanske inte det bästa, men va fan, vi höll masken på i alla fall.
det vart en himla slapp dag och ja, vi kollade på film (the propousal) och sen så lagade vi lite mat och det vart åter igen spagetti och köttfärssås (kolla, vi åt på max 2 dagar i rad och spagetti och sås två;))vi hoppade in i duschen och gjorde oss snygga som fan, sen kom dennis och jimmy. vi satt och festade lite granna hemma hos oss, och det var trevligt. sen åkte vi till nystrand och där var det folkat, inte så himla mycket först, men det kom mer och mer och det var himla trevligt.

sen åkte jenny och pojkarna hem till dennis och jag åkte med jonte ner på byn, för jag skulle träffa arvid.
och fy i helvete vad jag har saknat den pojken. ni fattar fan inte. och jag är så himla lycklig att freppa ringde honom åt mig (a) haha!

sen så åkte jag också hem till k-träsk med jonte och då var det efter fest hos dennis, där var det inte mycket folk, men det var nog för att få en lyckad kväll! ;> och vi gick hem halv tre och då somnade jenny på en gång hihi.
och jag gick och spydde och duschade, efter det så gjorde jag mig en macka och gick och la mig och läste. jag kollade på klockan innan jag somnad och då var hon halv sex på morgonen.


söndag:
mamma kommer in i sovrummet och säger "godmorgon, nu är klockan sex och ni ska åka" jag var så jäval död, fortfarande full, gick på toa för att spy men kunde inte. jag såg ut som ett spöke och jenny lika så.
vi satte in alla saker i bilen, inklusive sally som ska bo här med oss nu ett tag framöver. sen åkte vi.
jenny sov innan vi ens kommit ner på byn, och jag höll mig vaken till skeå, sen somnade vi båda om igen och
sov fram till ö-vik och där bjöd pappa på mat på max (som vanligt) och jag är tacksam som satan.

vi kom hem till miug klockan 1 halv två och då så drack pappa bara kaffe och sen åkte han, sen så åkte jenny också hem. jag höll mig vaken till klockan sex sen somnade jag till åtta, sen givk jag pch la mig klockan tio.
haha!


 

självklart var detta den bästa gången hemma hos mamma,
och jag har aldrig haft så jävla kul.
satan, det var skratt nästan hela tiden och jag tycker verkligen
att det måste göras om med jenny.
jag hoppas att hon vill följa med någon mer gång ;)

tack vänner och bekanta!


Kommentarer
Postat av: Jenkan

Jag vill alltid följa med, hahahaha :D

Det var för grymt,

2009-11-02 @ 10:31:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0