.- 18 november

nu ska jag strax (typ nu) börja gå mot denna skönhet!

(jenkan know's the best!)

så här ser jag ut denna dag (eller just nu)

nåja, jag borde kanske börja att röra på flärret! (haha!)
men jag orkar bara inte.
men snart så.
muha!

ikväll blir det ju som sagt teori, och sen blir det grey's.
om ni vill nått så kan ni ju ringa.
(det är ju bara vissa som har mitt nummer nu förtiden, väldigt få faktiskt.)
men det är bara att plinga!

imorgon blir jag hämtad av Hanna och Bea här klockan 12.
och då så åker vi med "the dog's" tiull marcus, och sen till j-dal! :*
och efter det till s-vall, och bio + mys! (mys=dreggel!)
sen hem på natten, sova hos beagumman, sen hem till mig på fredag! :>

men uppdatering ikväll!
kanske hos jenkie-benkie, man vet aldrig!
hon kanske tröttnar på att plugga lite ;)
haha, och då är datan en räddning!

PUSSEY!
swetiie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0