.- 18 november

jag skrattar idag
na na na ..

jag förösker att komma på en bra plan till imorgon.
jag ska ju till bea då, och vi ska till sundsvall och se new moon.
men sen så ska ju hundarna med och vara hos marcus.
hmm, jag vet inte riktigt hur jag ska ta mig faktiskt.
men det kommer säkert fram en bra lösning i slutändan.
(hoppas jag)

jag måste sminka mig snart också.
men jag pallar inte just nu heller.
hahaha, jag ska läsa lite bloggar först :)
sen kolla fb, sen måste jag ju lätt käka lite frule-bulle ;>

ikväll blir det teori med jenkan + grey's!
det är roligt att förhöra teori då man redan har körkortet.
men det sög då man väl satt där själv.
fy fan!
jag hatade det.
men jag tycker att det är roligt att hjälpa till :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0