.- 18 november


detta är några av mina snygga (&långa) naglar! :>
har precis målat dom med "nail repair".
bara så att dom ska bli hållbar och inte gå sönder.
men jag trivs som satan med långa naglar.
och jag har i stort sett inte haft korta naglar sen jag gick i 5:an.
(eller var det så mamma, jag började spara?)

visst, nog har mina gått av, och varit korta. (ett tag)
men jag har aldrig bitit på naglarna.
och jag har alltid låtit dom vara och växa tills jag blir nöjd!
och det är jag stolt över.
fast dock så skulle mina händer se helt cp ut utan långa naglar!
huga, det är vidrigt.
(på mig i alla fall)

fast vissa passar verkligen inte i långa naglar,
och då är dom snygg som satan i korta.
det där är nog mest en känsla som man har själv. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0