.- 10 november

nu så har jag hittat en lägga. (förhoppningvis
hoppas bara att jag får den! (om den är fin)
ska kanske kolla den idag, klockan 5.
hoppas bara att dom kan den tiden ;) hihi!

jag har surrat med jonte idag också.
han vägde bara 24 ton idag.
hahaha. det är typ 24 000 bejbisar.
(se det framför er, ett lass med en jävla massa skrikande ungar!)
haha, lite rolig tanke ändå ;)

idag har jag surrat med Hanna, bea,
mamma, pappa, ingela, soc, Jo-be, och en massa till.
men det är så det kan vara.

nu ligger tess och sally här med mig i soffan.
det är mys.
jag älskar dem! :*

mamma's älskling.


Kommentarer
Postat av: Lena

Hoppas på att du får lägenheten sen löser sig allt annat med tiden ;)

2009-11-10 @ 15:31:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0