.- 9 maj

nu så är man helt ensam hemma,
det är lite tråjugt och ändå så åkte marcus för dryga en halvtimma sen.
hihi, men jag är nte van att han åker iväg helt själv.
det brukar vara jag som åker själv.
inte han. ;b

nåja, det är ju så det kan vara ibland.
jag ska hinna göra en massa saker innan han kommer hem.
jag ska bla. hinna städa, sen så ska jag tvätta och sånt.
samt att jag ska gå här och hålla tummarna för honom.
att han får en stor affär idag, och jag
är nästan säker på att det kommer att gå vägen! :D

+ att igår så fick jag en himla bra nyhet.
jag ringde till kicki och frågade om jobb,
och det är en himla stor chans att jag får nått.
(i alla fall lite!)
kanske inte en heltid'stjänst, men det gör inget.
bara jag har ett jobb, så hon ska höra av sig så fort hon vet nått!

sen så ska jag få låna 200 ;- av mamma också.
jag måste köpa lite tjejsaker på ica, jag hopas att de inte hinner
stänga innan marcus är hemma igen!
hihi, men det gör de säkert inte.

igår så vart det en himla trevligt kväll må jag då säga.
jag och marcus åkte till monica, björn & bea, vi käkade grillat.
(black and white)
och sen så körde jag monica och björn till små stjärnorna.
jag lånade björns bil, den var himla kul!

sen åkte jag, marcus och bea hem till oss,
och vi kollade på film, jag och bea tyckte att den sög,
men marcus sa att den var bra .. ;s
hmm, ja, den hette då i alla fall typ "se upp för vem man bjuder in"
men men, jag tyckte att det var en B-film.
dock så var man ju rädd vissa stunder, men inte alls jämt.
den handlade om vampyrer och liknande ..

sen nu på morgonen så har vi käkat frulle,
och jag har klippt och städat marcus bil,
det var ju inte lite hår i den då tess har åkt, efter som hon löser som en
jävla apa med hår.
men hon är då så söt ändå, och vi älskar henne för det! :D

nåja, jag ska sätta igång nu med städningen,
jag måste bara på tossi först, sen så ska jag sätta in lite bra musik i en
spelningslista och rocka loss!

PUSSEY!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0