.- 9 maj

Till emelie & thomas:
- ohjaa, jag har sett dem, och  jag tyckte att dom
var så fruktansvärt fina, och jag är så himla glad för er skull
att ni hittade varandra. verkligen.

nu så har man käkat god mat och vart trevlig med älskling.
samt att jag har hunnit vara till gnarp också en sväng
på ica och handlat. :>
det vart lite gotta till robinsson och sen vart det sköljmedel. :)
nu så köpte jag vanilj, och presika/mango!
och jag kan ju lova att min tvätt kommer att lukta fett bäst. ;>

"hör du, vad heter du?
jag vill veta allt om dig ..
"

nu så börjar u nsart kvällen med tvprogram.
det är hela 30 min kvar och jag längtar.
för denna vecka tror jag att det blir så himla
spännande i robinsson, och jag vill att det ska vara spännande.
men det får inte vara för spännande. :)

+ att jag tvättar min sista maskin med tvätt nu också.
men imorgon ska nog jag ocg angelica ut och gå.
hoppas att det är bra väder då bara,
och att marcus inte behöver bilen, jag håller tummarna,
och jag hoppas att angelica gör det också! :D

och imorgon ska jga rensa min garderob + vinterkläder.
sen ska jag ringa bella och höra om hon är intresserad.
för isf kan hon få dem, ist för att jag ska kasta bort dem.
för vissa kläder har jag inte använt än ens. ;b

nåja, det går inte att ladda upp bilder. ;s
lite smått jobbigt. men dom kommer väl imorgon då!

PUSSEY!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0