.- 9 maj


just nu så sitter jag och väntar på att min älskling ska komma
hem med denna mat åt oss.
jag längtar så att det gör ont i magen. (a)

jag har städat hela huset idag då marcus vart borta.
samt att jag har vart på ica och handlat tjejsaker.
hihi, och det var välbehövligt, fast jag fattar inte hur jag kan ha så himla
mycket nu, det är ju nästan en vecka sen jag fick det ..
hmm.

sen så har jag tvättat två maskiner också med tvätt.
jag har den tredje i nu också, samt att det rä en enda tvättmaskin
kvar att tvätta sen. och efter det är det tomt.
+ att min tvätt luktar äpple eller vanilj.
melike*

ikväll är det att bara vara hemma som gäller.
jag ska se på robinsson och bara chilla.
käka lite morötter och dricka saft.
muma! -.-

sen imorgon blir det att plugga hela jävla dagen.
det kommer att vara jobbigt, men detär då fett värt det.
det vill jag då verkligen lova.

jag undrar hur länge detär kvar nu tills min älskling kommer hem.
men jag hoppas inte allt för länge.
jag ska leka och mysa lite med min älskling till hund också.
men jag tror att det snart blir regn och åska. :/
hmm, jag hoppas verkligen inte på det.
men blir det så så blir det så. ;b

det blåser ute en jävla massa,
men solen lyser upp litegranna än ändå.
och det är skönt.

PUSSEY!

Kommentarer
Postat av: Anonym

hej från mli och thomas =) sett våra nya ringar? ;)

2009-05-09 @ 18:41:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0