.- 8 maj

idag är det 1 år sen min farfar somnade in.
jag saknar dig, och jag tänker på dig ofta.
jag vill egentligen bara säga ett ord till dig,
och det är förlåt.
jag hoppas att du har det bättre där du år nu.
och att du är frisk, och mår bättre! <3


ja, idag hade jag en ån himla givande dag i skolan.
eller så inte, jag började klockan 9 och slutade halv tio.
jag hatar verkligen fredagar, jag fattar inte varför jag måste vara där.
det är ju så här varje jävla fredag, och det är onödigt
med tid och miljö att åka in i onödan!

nåja, nu är jag glad som satan.
jag får på mig mina favvo jeans igen!
och det är över ett år sen jag fick på mig dom senast!
så jag hoppas verkligen att alla tycker lika som mig att det är super kul! :)

jag har inte en aning om vad som händer ikväll.
men jag hoppas på god mat och trevligt sällsakp.
och jag tror att det kommer att bli så.
jag kommer att överraska ;>
det känns i alla fall så nu. för jag är snygg!

ja, jga ska gå ut och röka, sen ska jag snygga till mig.
+att jag ska ringa till ella sen också.
då hon kommer hem från luvos!
jag saknar henne lite, men jag ska fråga henne en sak.
(till studenten!)

nåja, jag ska klirra nu!

PUSSEY!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0