.- 7 maj

nu så sitter man i skolan,
jag ska snart redovisa mitt arbete som jag gjort i religionen.
och självklart så hann jag ju göra klart det igår.
jag är så himla glad över det!
jag ligger inte efter med nått. :)

igår så var jag hemma, åkte till gnarp en sväng
och var trevlig och det är så himla nice.
+ att det vart ben & jerry's.
och den är så himla god.
jag åt så klart chocolate fudge browenie.

MUMS!

dock så tog den ju slut på en gång eftersom att jag och
min älskling delade på den tillslut. (a)
men idag så blir det hård träning för honom.
men först så ska han fixa diskmaskinen!
(och kolla på tvättmaskinen)

+ att jag ska plugga som satan.
muha!

nåväl, jag ska kolla lite bloggar nu jag.
jag är så himla sugen på att se om någon har
skrivit nått intressant.

PUSSEY!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0