.- 7 maj

nu ås har man precis diskat en jävla feting hög med disk.
jag vet att jag skrev för att jag inte skulle göra det åt marcus,
men det luktade ju för fan möggel, och det är vidrigt.
och det får faktiskt stå för honom.
han vet om nu att jag blev besviken, samt att jag
har visat honom nya. för jag gör inte det en gång till.


mina händer är alldeles röda, och de kliar som
satan, och det tycker inte jag att ens marcus ska tycka är rätt
för isf så är han ju lite kocko kocko.
jag ska visa honom mina händer sen så
att han får se hur jag blir ..

beatricegumman, jag har fortfarande inte pengar på mobilen.
du får ringa om det är nått! ¨:*


nåja, jag har vart på skolan idag och min redovisning gick
himla bra och smärtfritt.
så det känns bra som satan i alla fall. :)
sen så var jag och marica i driven, och det var öckså jätte gott!
-tack marica, du är så himla bra!

sen så fick jag kläder av marica också idag.
(igen) men jag tackar så himla mycket och jag blir verkligen gladast!
jag älskar kläder, och marica har ju ås himla snygga.
så jag är verkligen glad att jag har henne,
men det är jag ändå, även om jag inte skulle få nått alls.
jag älskar hennes vänskap, och den kommer jag att ha livet ut.


nåja, ikväll blir det att plugga handels, för att det är ju det sista provet imogron.
och jag ska verkligen klara det.
jag är så himla säker nu på mig själv.
+ att jag är en jävel på att plugga, så det kommer att gå bra.

ikväll tar jag kort på kläderna också,
så att ni får se hur snygg jag kommer att vara allså.
hihi, jag är ju det ändå, men det är verkligen skitsnygga kläder jag fick!

marcus skulle bjuda mig på pizzan,
jag hoppas att erbjudandet står kvar och att vi kan åka typ ... NU!
för jag är hungrig och jag kommer att bli ett elakt monster annars.
för det blir jag jämt då jag inte har käkat.
(det blir marcus också, så vi passar nog ihop)
hihi, så mat i magen nu så håller sig mitt humör på topp!

PUSSEY!

Kommentarer
Postat av: beatrice

det blir ju att man skriver utan att tänka sig för.. men nu ska jag tänka på det :D <3

2009-05-08 @ 15:32:15
URL: http://beatricenordin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0