.- 6 maj

idag är det hela 6 dagar kvar till min lillebror fyller 17.
det är tio dagar kvar tills saga blir 19.
då vet alla det.

idag är jag hemma, jag har gjort klart handels,
+ att jag har börjat på min religion.
så den kommer att vara klar imorgon.
(det är då det är deadline!)
jag förstår inte varför jag är en sån människa som
alltid gör saker och ting i sista minuten.

sen har jag kollat vad jag har kvar att göra i skolan.
och det är inte så himla mycket.
det går ju så himla fort att göra det då man verkliegn sätter sig in i det.
och det gör jag ju verkligen idag.,

-2 st matteprov (onsdag nästa vecka)
-tenta av psykologi A (3 juni klockan 9)
-2 st prov i arb.miljö (tisdag nästa vecka klockan 11)
-engelska A uppg (onsdag nästa vecka)
-konf. & reception upppg. 2 st (ska vara klara tisdag nästa vecka)
-rapport, utvärdering och avslut i UF (Tisdag klockan 10, allt klart)
-svenska B inlämning (så fort som möljigt, ska göra den ikväll/imorgon)
-1 prov i handels (fredag)
-religions uppg (imorgon)


allt detta går ju så himla fort, och eftersom jag inte ska med till italien,
så ska jag vara på skolan tisdag och insdag nästa vecka ändå och
göra klart en massa prov och redovisningar.
och det känns så himla bra för då så slipper jag stressa.
(jag vet att man inte behöver för det. men jag gör det ändå)

nåja, näsan bara rinner och jag har slem i halsen.
min röst kommer tillbaka mer och mer,
men det är jobbigt att prata.
jag ska snart käka lunch.
och det ska bli himla nice.
det blir nog toast. :)

åhh, jag längtar verkligen tils ikväll.
jag vill så gärna att klockan bara ska gå nu och
att den ska bli nio så att jag får se grey's.
på reklamen är det ju så himla spännande, och jag vet inte riktigt
vart jag ska ta vägen ens.
men jag hoppas att det inte händer någonting hemskt!
(men ändå så är det ju det man hoppas på. ;b)

jag är ett mens monster än.
och min mage bara förstörs, och det är inte alls kul.
jag vet inte vad fan man kan göra åt verken,
aledon har jag redan tagit och det hjälper inte.
även fast jag ligger ner.
jag kan inte sova bort den, för jag vaknar av smärta.
hmm, det ska ju vända nu hoppas jag.

nå, jag ska gå ner och kolla posten nu.
jag hoppas att min bok kommer idag.
den kanske gör att min smärta försvinner litegranna. :)
så håll tummarna med mig, för jag vill ha den nu! ;>

PUSSEY!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0