.- 5 maj

ojoj, tiden bara springer ivög och det är ju himla kul
snart är det studenten, och det kommer att sitta fett nice.
jag längtar som ett djur just nu.
+ att svenska B är över nu.
(jag har en uppg. kvar)
men inga mer lektioner, för att jag gjorde mitt sista
nationellaprov idag.
och det gick ju kalas bra, och så klart ett G :)

efter skolan så tof jag och marica bilen till

och där så handlad evi lite småsaker.
det var himla kul och vi åkte även hem till marica's mamma
och på albert & herbert + att vi var på Lidl. ;>

sammanlagt idag så hittade jag:
- ett ljus till älskling (för eget bruk)
- 2 smörknivar
- sköljmedel (äpple & fresh)
- kattmat (mjukmat's påsar)
- sugrör


sen så vart det inget mer, men jag är då så himla nöjd ändå.
jag tycker att jag gjorde en massa bra fynd allså!
+ att det vart ju inte ens så himla mycket pengar.
men då marica nämnde ÖB så sa jag blankt nej.
för jag vet ju att jag måste handla då.
jag kan ju inte hålla i pengar.
men jag har ändå kvar denna månad ..

nu så ligger jag i sängen och har så himal ont i magen.
det är inte magsjuka utan det är ju så klart mens.
och jag har så himla jävla sjukt ont.
det är inte ens lite trevligt.
jag kan inte äta eller nått.
+ att jag baa är sugen på choklad. :(
men så kan det ju vara ibland.

jag funderar på att visa er ett halsband
som jag blir så himla sugen  på att göra,
(fast ett eget då så klart)

detta är inte så himla svårt att göra, och jag är så himla sugen på det.
för att det är sjukt jävla snyggt och jag vill ha ett sånt.
men jag börjar ju verkligen att få lite smått panik över studenten.
hmm, jag vet inte vad jag ska ha på mig, eller nått.
+ att min mössa inte  har kommit än.
och jag har ingen bil heller.
och så klart inte skickat ut några som helst inbjudningar.

(det är inte bara en fest det där med studenten)
det är en jävla massa jobb innan ju.
jag blir gaaalen.
men nästa vecka så kan jag jobba mig fri.
och det ska bli så himla fett nice, jag hoppas att det är strålande sol
här hemma och att det regnar som satan i italien.
hihi, det skulle ju verkligen sitta snyggt det nu :)

nåja, jga ska strax gå ner och lägga på i pannan.
och sen så måste ju min hund gå en prommis,
så jag ska göra det med henne,
ikväll blir det DH och mackor i hjärn (toast)
och mys med älsklingen så klart.
(om han nu kan/hinner det vill säga)

+ att jag ska plugga en massa mellan detta vill säga.
och det är ju mindre kul, men det är ju bara i 2 veckor till,
så jag ska inte klaga. :)

PUSSEY!

Kommentarer
Postat av: Angelica

Vet du ngn som vill ha kisse bebisar?? ;)



Hälsa på mig igen!!!!!!!

2009-05-05 @ 20:20:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0