.- 5 maj (kvällen)

nej, nu så är det verkligen inte bra.
jag har sjukt ont i magen, och jag mår illa som satan ;/
jag har inte kunnat käka och det är jobbigt.
men jag vågar inte käka heller för då kräks jag väl ..
huvva, jag vill inte vara ett mensmonster nu!
FYY!

nej, angelica, jag vet inte om det är någon som vill ha
kisseungar, men jag kan kolla mig omkring. :)
det finns säkert någon som vet någon som är sugen.
(är dom långhåriga?)
och ja, jag ska självklart komma förbi igen.
det var så trevligt sist så. :*

marcus är hos sin mormor nu.
jag hoppas att han hälsar från mig, för jag orkade inte följa ;/
jag mår ju som sagt inte bra alls,
och jag vill inte smitta en gammal dam som henne
om jga är på väg att bli sjuk och allting.
så jag valde att stanna hemma.

då han kommer hem ska jag få en massage.
och jag kan ju lova att min rygg verkligen behöver en.
den dör snart och det är inte alls skönt.


imorgon vill jag se alla astrid lindgren filmer. jag saknar så himla
mycket att kunna ligga i sängen och bara chilla
och se på barnfilmer, och bara vara lycklig.
jag ska fan beställa hem hela boxen då jag får ett jobb.

+ att imorgon är det det absolut sista avsnittet av vänner,
och det ska bli så himal spännande, jag längtar redan.
och det blir tydligen ett jätte spännande avsnitt av grey's imorgon
också, fatta vad jag längtar, det är ju helt sjukt.
jag vill ha onsdag nu.

jag vill ha min älskling här.
snälla, håll om mig, pussa mig på pannan, och säg att du älskar mig.
(så som jag älskar dig ♥)

det är pissväder ute,
och jag vill gå ut och röka, men det är inte heller kul.
man bli blöt och det är kallt.
imorgon ska jag ringa samtal och plugga.
det är så hima nice allså!
det är i alla fall skönt då man har gjort allt. :)

Krya på dig morgan, jag tänker på dig!
jag hoppas att du kissar ut allt grus snart.
jag vill inte att du ska ha ont bby!

PUSSEY!

Kommentarer
Postat av: Angelica

Jag tror vissa blir långhåriga :)

2009-05-06 @ 11:51:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0