.- 31 maj

just nu så sitter jag och pratar med min mamma i telefon.
hon surrar nog mer än mig.
busmamma :D

igår så var jag och beagumman på ikea och så en sväng.
det var himla trevligt och jag tyckte att det var kul att umgås.
sen så lagade vi lasange åt de vuxna som hållt på att jobba
hela dagen lång, och jag fattar än inte hur de orkade.
för det var ju typ 30 grader varmt.
+ att de stog under strålande sol hela dagen.

igår had även jag och marcus vart tillsammans
i två år och en månad.
(jag fattar inte hur fort tiden går)
GRATTIS PÅ OSS!

nåja, idag har jag pluggat, vilket jag gjort hela helgen.
men sen så har vi vart till anders och eva,
och till marcus familj.
trevligt trevligt.

imorgon börjar jag på mitt jobb, och jag hoppas
att tiden kommer att gå som bara den.
+ att det ska vara himla roligt.
jag ska lägga mig och sova nu så jag orkar upp imorgon.

PUSSEY!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0