.- 3 maj

nu så ligger man här i sängen.
man är så himla lut efter denna sag att man vet inet vars man
ska ta vägen eller vars man ska gå.
men det löser sig till slut.
eller jag hoppas då det.

på morgonen så körde vi joel till bussen.
och ja, det var ju så klart inte marcus som körde.
men aja, det är så kul att köra ändå så ;b
sen då vi lämnat av honom så åkte vi hem.
och där så slappade vi bara.

jag sov middag och jag vet inte vad marcus
gjorde under tiden, men jag bryr mig
då inte så himla mycket heller :)
hihi, han gjorde säkert nått kul.

sen åkte jag till gnarp då han ville sova,
och där var jag med angelica,
det var trevligt och kul att få surra av sig lite.
och skvaller och skit. ;b
sen så fick jag ju träffa söt aaron också
så jävla söt inge allså! :>

sen kom man hem och åt den ultimata
middagen som så klart bestod av;
-nudlar
-husmans
-ost
-c vitamin
-äppelcidervinäger-tabletter
-omega 3
- ägg
-vatten

mums säger jag bara och min mage är så himla mätt att det finns inte.
och det är jue n himla tur för då så håller man uppe humöret bättre också.
och det kan ju behövas nu de närmaste veckorna,
dels för alla olika skolarbeten, men också för annat.

jag är så himla trött och slut i kroppen.
jag vill bara sova, och jag tror att jag ska göra te nu snart också.
en stund tills min mamma ringer och jag får veta
hur det har gått för henne de här två veckorna nu med cambridge. ;>
(hur mycket hon gått ner osv. )

+ att jag har köpt Hannah's bok nu också. ("efter regn kommer sol")
och jag längtar verkligen tills den dimper ned i postlådan.
och då blird et verkligen sträckläsning som gäller.
jag hoppas att hon vet att hon är stark som står på sig!
det är himla nice! ;>

nåja, jag ska göra någon nytta nu
innan jag somnar, + att jag ska duscha och sånt.
man kanske ska raka benen också idag, det är ju inte en
liten djungel där inte.
imorgon börjar jag btw klockan 10 så
fett nice, men det blir buss imorgon ändå! ;>

PUSSEY!

Kommentarer
Postat av: Angelica

Hihi jo de var verkligen skit trevligt ;) måste göras om, längre stunder!!!!! :D kram

2009-05-03 @ 18:40:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0